Inga konstigheter!

Vilken jävla kväll igår..herregud! Millas krog-oskuld är nu tagen gott folk ;)
Jag lyckades tappa hennes mobil ur min väska också..
PANIK! Vi gick runt där och försökte hitta den men insåg ganska snart
att det var lönlöst.. Vi frågade i garderoben och baren- ingen mobil!
Letade lite till, helt förkrossade.. Frågade i andra baren
"Har ni fått in någon mobil?"  JA
"En samsung?" JA
PJUUUU Kan man ju säga,
Tacka vet jag snälla människor!

Slängde tydligen iväg en massa fylle sms igår också..vafan!
Jag vet inte ens om jag vill veta vad jag skrev xD
 "Gulligt sms man fick klockan 3 i natt av dig :P..Fy dig. :)" HAHA!


Jag kan säga på dirr att den där bilden är usch!
Ersätter den med något snyggare sen!


Nej nu blir det DEEEG all day long!
Någon som är sugen på bio ikväll? <3

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0