Jag kom just på en sak!

Jag har betett mig väldigt märkligt nu den senaste veckan.
Stress och trötthet har jag sagt vart orsakerna, men det kanske inte är hela sanningen?
Jag tog en paus från p-pillerna för ungefär en vecka sen, har slarvat så mycket
på sistone så 1månads paus kunde vara nyttigt tänkte jag.

Men nu beter jag mig som en tonårstjej som tänder till på minsta lilla
och man kan tillochmed misstänka damp ibland..Jag är överkänslig
och blir allmänt sur på andra även om det är jag som gjort fel..

Bra dumt av mig att ta en paus egentligen, tänk om brösten krymper? :O
Inte kan dom väl krympa på en månad? :S

Nej fyfan, p-piller åt killar!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0