Morsning Korsning!

Lill-lördag idag, vilket innebär utgång för många. 
Kommer vara en massa kvinnliga strippor på people ikväll, have fun guys ;)

En annan ska bara vara hemma och skriva på den oändliga tentan, 
men kanske blir det lite KMT-teater ikväll, trevligt :)

Idag har vi en "vägar-vidare-dag" i skolan så det är en massa högskolor
och universitet här just nu. Får se om jag bestämmer mig för att plugga vidare 
sen, men först blir det ett eller två sabbatsår :)

Nu har jag ett svårt val att göra..
Antingen åker jag hem om en halvtimme eller så stannar jag kvar till
klockan 2 och har chansen att vinna 1000kr på Stadium.
Och ni känner ju mig, ett presentkort på stadium... åh <3

Men det är nog inte värt det när jag kan åka hem istället... 

Smell u later!



Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0