Onsdag och nytvättat hår!

Hej mina kära vänner!
Hade ställt alarmet på kl 07.00 imorse, hade nämligen tänkt att plugga
eller åka in o träna innan skolan skulle börja 10:25.
Men när jag väl vaknade så var det mitt i en helt fantastisk dröm...
Hur sur blir man inte då egentligen? Jag ställde om klockan till kvart i 8 och
la mig ner för att försöka få tillbaka den underbara drömmen igen.
Vet inte om jag lyckades, somnade gjorde jag iallafall.

Hursomhelst..Vi hade prov i svenska idag om dramaturgi.
Det finns nog ingen jag hatar så mycket som jag hatar våran tredje svenskalärare
i Svenska B kursen..Staffan busk! eller buskfan som vi kallar han.
Han har verkligen en skruv lös.
Haha, jag hoppas inte det här finns med på google nu! x)
Provet gick iallafall ganska hyffsat.

Efter skolan åkte jag och Malin ner på stan för att ta en mysig fika på café 018
för att fira att hon kommit hem från Egypten! :)
 Skönt o ha dig hemma igen stumpan! :) <3
Senare rullade vi mot Gina tricot och där hade vi en magisk stund bland reavarorna.
Jag har funderat på att köpa en body länge nu och när jag hittade bodys för 49kr
så sa det klirr i kassan! :D Blev en vit och en i min favoritfärg. (bilden)
Köpte även den perfekta svara boleron för festerna från gina som jag spanat på
i evigheter, förr 299kr nu 99kr!
Sen vart det en underbar palestina-liknande sjal! 29,90kr Meeee like :)

Efter den underbara shoppingen så begav jag mig mot gymmet.
Finns det något bättre än att känna lukten av killparfym? Jag tror inte det!
Medans jag stod på crosstrainern så hade jag en kille på löpband bredvid mig..
och han luktade SÅÅÅÅÅ gott! Jag njöt varje sekund utav de 30minuterna! ;)
Sen kan man lätt hamna i ett transliknande tillstånd när man tränar på
övervåningen och ser ner på killarna när dom gymmar. *Dreggel!*
Snart börjar alla mina tjejer på gymmet också så det ska bli skönt me lite
sällskap  :)

Frågade även om praktik på Friskis så ska väl dit imorgon efter skolan och
leta upp chefen! :)




Nya Bodyn och Favoritboleron!
Vad tycker ni om färgen på bodyn? Den är min favorit!

Kommentera gärna :)
Postat av: Kim

Jag tyckte den var supersnygg! Var den på rea? Är det med ärmar eller ett linne? :)

2009-01-28 @ 21:06:06
Postat av: Malin

ja, bodyn kostade 129kr egentligen :)

Den e med trekvartsärmar :)

2009-01-28 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0