Träningsvärk i höfterna, haha!

Sådärja, nu har även Malin Andersson hunnit hämta sig efter en plågsam dag.
Har gått runt och varit en sur stubbe hela dagen i princip.
Ragnar har förmodligen rätt, det måste vara motgångarnas blomstertid just nu.

Jag var inte långt ifrån att få psykbryt efter att ha missat ungefär 4 bussar
på eftermiddagen, varav samma buss två gånger (!)
Hur lyckas man? Snacka om dålig dag!

Hursomhelst, var det någon som kollade på Virgin School?
Haha, lite roligt var det iallfall.
Stackarn, jag snappade inte riktigt upp hur gammal han var men runt
30 var han väl ändå?
Omtänksamt av tanterna att hjälpa han iallafall, det finns folk till allt! Haha!



Nej nu ska jag fixa bloggen lite, Sov gott !
XoXo

Kommentera gärna :)
Postat av: Raggy

Äntligen, någon tycker jag är smart! Wiej!

Detta ska folk få höra, lääääänge.

2009-01-20 @ 00:46:45
URL: http://ragz.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA, ja jag såg Virgin school xD Sjukt :p

2009-01-20 @ 13:11:28
URL: http://memmsi900607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0