Summering av helgen!

Hej mina kära vänner!
Har ni haft en bra helg? Det har jag!
Jag har både hunnit med det ena och det andra, riktigt fullspäckad helg.

I fredags fikade jag en sväng med Linnéa efter skolan, trevligt att få byta lite skvaller
emellan åt ;) Lite senare på kvällen åkte jag och Malin till Storasyster Mikaela
för att få njuta av Aloe vera fotbad och mysa med några av syrrans kompisar. 
En Aloe vera-tant  var där och tog hand om oss och våra fötter, underbart vill ja lova!

Sedan blev de lite let's dance tittande och därefter körde vi lite charader. Haha, alltid lika roligt!

På förmiddagen i lördags så övningskörde jag och pappa i östhammar som ett par tokar.
Lite jobbigt när man inte kommer så bra överens alla gånger, men det slutar
iallafall med att vi är glada när vi åker hemmåt, haha!

Sedan blev det lite slöerislöera och därefter var det fastställt, Malin andersson skulle
partajja i Alunda för första gången på mycket länge. Och det kan vi tacka Milla för! haha ;)

Det vart en väldigt trevlig kväll iallafall och jag och Milla gick loss ordentligt
på dansgolvet, haha! Grattis pohl och grattis jeppe!
Det var hur kul som helst att träffa alla igen, händer allt för sällan nuförtiden.

Söndagen har varit chill, tog en liten promenad med Milla först och sen gick vi och
kollade på killarnas match. Det är kul när det går bra (;
Och nu är jag officiellt medlem i blondinklubben också :/  :
Milla: Hette han där joakim?
Malin: Nej, jag tror han hette jocke. 

Har varit inne i stan nu på kvällskvisten o gymmat i två timmar också, deni ;)
Så nu kommer jag sova som en prinsessa i natt :)

Men hörrni, dags och sova!
Har en jobbig dag framför datorn 08:35-16:30 imorgon ;)
Sen är jag ledig på tisdag! Mums!

XoXo!
 

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0