En sann vän är en sällsynt fågel.

Kör en liten uppdatering såhär på kvällen.
Det är lördagkväll och klockan är snart 22 och jag är påväg i säng.
Min vänstra halsmandel har varit svullen sen jag vaknade imorse och jag hoppas
den tänker ge med sig snart och inte tänker blossa upp till en stor körsbärstomat
eller ännu värre, angripa den högra också..

Min söndag ser ganska härlig ut.
Klockan 10 ska pappsen och jag ut o köra, lite stadskörning tror jag det blir.
Ska försöka lura med pappa och hans plånbok in på IKEA då också, tänkte jag skulle
leta efter lite lådor och sånt för förvaring. Nu när jag har ett mycket större och bättre
 rum så ska jag passa på att hålla lite bättre ordning och reda. 

SENASTE NYTT!
Nu v.6-16 har vi praktik eller ja, 2veckor av dessa är lovveckor.
Men hursomhelst innebär det mer tid på gymmet och mindre tid i skolböckerna.
Vilket ju är helt underbart. Så nu har jag sagt att det är helt slut med godis, bakverk och
onyttiga kolhydrater. Jag har en jävligt nyttig framtid framför mig!

Vilken tur för mig att jag hittade alla syrrans I Form tidningar när jag flyttade ut hennes
grejer, det är en så bra peppning och jag älskar verkligen tidningar som Må Bra och I Form!

Efter körningen imorgon ska jag möbelera om i mitt nya rum och flytta in lite mer grejer
och därefter blir det gymmet eller något pass, får se om jag får med mig någon av tjejerna.
Någon som är sugen? :)

Nej nu ska jag krypa ner i min STORA säng med en I form tidning och mysa.
Ha det bra, XoXo! 

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0