Årets blondiner?

HAHAH jag har nog inte skrattat så här mycket som jag gjort ikväll på väldigt läänge.
Först vill jag bara säga att jag har haft en supertrevlig kväll med god mat, rundpingis
och trevligt sällskap! =)

Men roligast av allt var nog ändå när jag och sandra hade hämtat farmor och farfars
skoda (som jag ska ha till jobbet imorgon). Först åkte vi ner till bensinstationen
för att tanka men kom på att vi inte visste om det skulle vara 95 eller 98.. HAHA, hur skulle vi veta...
När vi sen åkt hem och frågat och fått reda på att det är 95 vi ska tanka så åker vi ner igen.

Nästa problem. Hur öppnar man tanklocket? HAHA!
Jag går ut och känner på locket men inser att man öppnar någonstans innifrån. Vi provar allt.
Vi lyckas få upp bakluckan och motorhuven men inte fan tanklocket..
Med några stirrande/hånande killar i en bil bredvid så håller vi på att garva ihjäl oss av våran dumhet.
När vi tycker att vi gjort bort oss tillräckligt så ger vi upp och är på väg hem för att fråga
"Hur får man upp tanklocket?"
Men vi insåg att vi skulle bli ännu mer hånade då och stannar istället halvvägs och envisar oss med att
lyckas på egen hand. Då hojtar sandra någonting om att Pohl kommer och cyklar och skrattet blir ännu
grovare när vi ser att "Pohl som cyklar" är en gammal man. I samma veva lyckas jag med att
få igång vindrutetorkarna........HAHAHA, Kan man dö av garv så var vi nog fanimej nära!! 

När jag nästan var påväg att ge upp försökte jag att se om det gick att bända upp locket.. 
Och gissa vad som händer? Jo, Locket öppnar sig lätt som en plätt..Grejen var bara den
att locket öppnade sig åt fel håll... HAHAHAH!
 
Veckans blondiner, månadens blondiner, årets blondiner, århundrandets blondiner?
YOU NAME IT!


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

AAAAAAAAAAHAHAHHA, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!! Ni är rätt kassa om man säger såxD

2009-07-11 @ 15:11:33
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0