ETT GLAS ÖL, TACK!

Igår körde vi lill-lördag för hela slanten. Eller ja, för 50kr iallafall. ;)


Det började med lite förfest på paulinas balle. Vi shotade fisherman och
drack alla möjliga tänkbara flytande kolhydrater man kan tänka sig.
Vi la en stabil grund för kvällen helt enkelt.


Jag ville bara uppmärksamma er om att jag är lejon och 19 om 3 dagar ;)

Sen drog vi vidare mot BJ Framfickan!


Paulina and Fatboy på Framfickan! =)

 
Förbaskat goda bigarråer och en fantastiskt god karhu! <3


Haha, vilken jävla kille.. Jag & Pau skulle köpa oss en varsin öl i baren hos dinko.
Men när paulina säger "En öl" så får hon en flasköl. Så när jag skulle beställa så sa jag
"Ett glas öl"..Dinko rynkade pannan, plockade fram ett vinglas och började fylla det med öl.
Om jag skrattade, Hahah,, Och bäst av allt.."Du behöver inte betala för det där".

Så nu vet ni hur ni ska beställa öl i framtiden ;) 

 
Och vad vore en utekväll utan en fyllebild? Ackes keps fick lov att ställa upp på en plåtning.
Efter att framfickan gjort sitt för kvällen så drog vi vidare mot Terassen.
Där träffade jag ett gammalt fan till mig, haha..
Nästan lite synd att det fanns en flickvän med i bilden, men det gör det alltid.

Efter terassen vart det fyllekäk på gudomliga Subway.
Ingen tonfisk för mig, ni behöver inte vara oroliga ;)
Henke körde ett spårat "Servetter i öra och näsa-trick" och när vi var mätta och belåtna
var det bara att hoppa in i en Svart-taxi som stod och väntade på oss.. hahah
Jag & Pau var inte sena att följa med Henrik och Rasmus hem till storvreta på efterfest.

Jag är verkligen inte den som är den som efterfestar egentligen.
Det slutar ändå alltid med att alla efter en halvtimme ligger i soffan med en film och snarkar ikapp.
Så var det även på denna efterfest. Efter 3klunkar äcklig rom & cola och några sjuka låtar
från henriks sida så vart det svartvit harry potter och fyra soffpotatisar.

Somnade gjorde vi inte förns klockan 06:00.

MORNING SUNSHINES!

Efter en seg och trevlig förmiddag hemma hos henke så bar det av till stan igen.
Ett snabbt ombyte till bekvämare skor och sen gick vi raka vägen till Cupido
och njöt av en fruktansvärt god sallad. TO DIE FOR!


Henriks Fjärilslarvslåt, haha! 

Sjukt rolig och trevlig lill-lördag!

Kommentera gärna :)
Postat av: Emma

Den där låten är så sjuk! xp Hahah

2009-08-01 @ 17:42:35
URL: http://nothinglefttoprove.blogg.se/
Postat av: Paulina

Haha så jävla rolig låt, speciellt när han mimade till HAHA

2009-08-01 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0