FÖR JAG HAR SETT ICE AGE, NÄÄNÄÄNÄÄNÄNÄ!

Och inte nog med det, vi såg den i 3D också! Med såna där snygga glasögon ni vet ;)
Nya stekarbrillorna, hahah! Ej tillåtna som solglajjor skulle jag dock tippa på. ;)

Fast jag vart lite besviken över att det inte var dom där old-school glajjorna med ett blått och ett rött öga.
Istället fick vi ett par stilrena i svart som ser ut som vilka solglajjor som helst.

Hursomhelst så var Ice Age 3 minst lika bra som dom andra två!
Det vart lite mer levande i 3D också. Men det var som vanligt hög klass på skämten och mycket skratt!
Mitt skratt hördes nog i salongen om inte annat ;)

Åh, det är en pojkeee!
Sid, det där är svansen.
Ååååh, det är en tjeeej! :D

HAHA, KAN MAN ANNAT ÄN ÄLSKA ICE AGE SÄGER JAG BARA!

 

 
Som ni ser så var man iallafall hur snygg som helst!
Ni måste se fiilmen! ;)

Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

HAHA, SÄXY MAMA!!!

2009-07-06 @ 22:27:22
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Indira

haha, ja vet de är verkligen hemskt! Han försökte få mig att ta bedövningen men bara tanken att ta en spruta i munnen, wääää !! Du är modig du hihi (; ♥

2009-07-06 @ 22:28:33
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0