galaxer i mina braxer

Nu när vi har gäster från Norge/Polen så har jag fått äran att sova på en
madrass i kontoret, sköönt!. Dvs 1 meter ifrån datorn. Not goood!

Fick precis ett charmigt fyllesamtal från millfisen.
Vi börjar smida små planer för söndagens spektakel då jäntorna ska med oss till åland.
Inga konstigheter, nu kör vi! ;)

"Är det grönt är det bara att köra, är det gult får man sakta ner."
Haha, kunde inte ha sagt det bättre själv.

Aja nu ska jag krypa ner på madrassen och sova i några timmar innan alarmet
ringer och det är dags för jobb. Det ska bli underbart att åka bil, inga bussar att passa! =)
Det passar mig perfekt!


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Ihihih, jag är ledig idag;)ASSKÖNT:D Jag vill också till Åland..:(<3

2009-07-11 @ 15:12:22
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0