Mygginvasion i Alunda!!!

Jag är inte långt ifrån ett nervsammanbrott nu kan jag säga er.
Och det är myggfanskapen som ligger bakom det.

Tack vare värmeböljan så har det kläckts fram sjukt mycket myggor i Alunda..
Står man stilla en sekund så får man minst 10 myggor på sig.
Igår var jag TVUNGEN att springa hem från bussen för att slippa få 1000 myggbett.

Myggjävlarna satte stopp för dagens solning också. Dom försvinner inte ens på dagen..Vafan!
Dom är ÖVERALLT!!! Innan jag kunde somna igår fick jag ta död på 7myggor i mitt rum!


Myggäckel, jag hatar er!!

Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Håller med, äckelmygg!!! Fast som tur är har vi en liten skörd i Vattmyren i sommar:D Än så länge iaf:P

2009-07-01 @ 22:07:04
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0