Slut på semestern!

Då var de back to reality igen då!
Efter en kort men underbar semester så är det dags att börja jöbba igen.
Men jag ser fram emot att få träffa mina underbara kollegor igen, 1 vecka ifrån dom är en lång tid. ;P

Det jag istället oroar mig för är hur fasen jag ska komma upp imorgon bitti..
Jag lyckades "slarva" bort min mobil i blekinge så för tillfället lever jag utan telefon.
Vilket är jäkligt skönt faktiskt..men man blir ändå gravt handikappad utan en.

Men idag fick jag hem ett nytt sim-kort och om 7-10 dagar får jag hem min Hongkong mobil.
Ja, jag budade hem en "mini-phone" på tradera för ett tag sen, typiskt mig! HONG KONG...hahah!

Får helt enkelt bli så att jag sover i mamsi och papsis säng så jag har pappas alarm vid mitt öra.
Imorgon kommer dom hem från Italien också..Så då var det slut på den friden också.
Jag som har klarat mig utomordentligt bra här hemma med mina biffiga vakthundar.


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0