Sommar!

Jag älskar såna här dagar när man börjar sent. Man hinner med så mycket annat också.

Igår började jobbade jag 15 - 21:15 så innan det  hann jag med 3 timmars stek & bad vid
guldkusten med Tessi, Malin, Syrran och Sabina. Blev lite volleyboll när sanna & sofie kom
innan det var dags för mig att åka hemåt för att duscha och byta om.

idag jobbar jag 16-21:15 så nu på morgonen försökte jag mig på att sola.
Vilket myggen inte tillät. Man vill ju heller inte spraya på sig myggmedel i solen, haha.
Så istället begav jag mig ut på en härlig springtur. Sprang runt landbadet och sen vidare runt
gjuterirundan. Fick tryck i huvudet av värmen efter halva rundan men lyckades ta mig runt ändå. =)
Hade jag varit smart så hade jag tagit en fickplunta med vatten med mig, får tänka på det nästa gång.

Bakat kladdmuffins har jag också gjort..läs: "kladd".. Dom vart snustorra, haha!
Så istället gjorde jag kärleksmumsglasyr och klickade på dem. Mycket bättre.
Efter springturen var jag dock inte sugen på något onyttigt längre.

Så till lunch blev det nyskalade räkor, gurka, fetaost, majs, sallad och soltorkad tomat dressing.



Efterrätten toppad med en jordgubbe!  =)

Nej nu är det dags att börja röra sig mot bussen.
Imorgon är jag ledig! Några planer?


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0