Blått knä och rött ansikte.

Åh vad dåligt samvete jag får när jag kollar min statistik när jag inte har slängt in en
enda rad på två dagar..


Men gissa om man blir glad över att det finns några trogna jäklar där ute.
Jag lovar, jag ska bättra mig. Så keep up the good work för tusan!! =)

Kan ju lika gärna passa på att göra mig själv till åtlöje när jag ändå håller på..
Jag gjorde en SNYGG-VURPA i Frysrummet på jobbet idag..Hahah!
Och inte nog med det.. Jag var inte själv där inne! Fredrik var nämligen också där.
Det var nästan en sån här "Åh jag tror jag svimmar- hoppas du tar emot mig- vurpa"
Jag skulle ställa mig på trucken för att nå bättre..men inte fasen nådde jag bättre när
hela skiten rullade iväg.. Men blå på knät och röd i ansiktet vart jag iallafall.

Nu blir det lite sömn innan jag tänker njuta av 3 dagars ledighet!
PussPussPuss!

Kommentera gärna :)
Postat av: Sandra

Med mig är det bra, lite små seg bara :) Har du haft en bra kväll då?

2009-07-28 @ 01:09:11
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0