Vilken underbar fakking kanonsommar jag har! =)

Är lite småsur över att jag inte kommer att få sova i MIN säng resten av den här veckan.
Vi ska nämligen få finfrämmande från norge så turturduvorna ska ju låna min säng..SÅKLART!
En liten bebis kommer med på köpet, kan bli mysigt! =) (Redan tillverkad!)   But still, min säng!

Nu har jag bara tre jobbiga 9-18 pass kvar på jobbet innan det är dags för en veckas semester.
WOHOOO, JAG LÄNGTAR!

Efter ett års uppehåll ger i oss nu på Östersjöfestivalen igen. Det kommer bli grymt!!
Blekinge here we comeee! ;)

 


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Moahaha, får du tälta ute i trädgården eller?;) Ååhh, jag kommer sakna er så himla mycket:( En annan kommer ju att jobba stängning hela nästa vecka, tjoho...Bussväntan here I come!<3

2009-07-08 @ 13:37:30
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0