Here we go

Paniiik Paniiik!!
Jag insåg just att det är dags att börja packa inför karlshamn! Semester, ååyeah :D!!

Ikväll har vi grill-partaj här hemma med norgefolket och en massa andra bekanta, myyys! =)
Imorgon jobbar jag 8-6, vilket är mitt sista pass innan jag får semester. BIG SMILE!

Resten av lördagen går väl åt till att fixa naglar (mina nuvarande willys-millimeternaglar är ingenting
att skryta med
). Sen bär det väl av för lite mys & gos hos mallan och tar igen lite sömn
innan vi ger oss av med den tidiga ålandsbussen&båten på söndag.
Här ska det köpas upp dricka må ni tro ;)
Är det någon som är sugen på samma så är det bara att hojta! =)

Cissi sa att jag inte fick packa med mig för mycket.... Vad är föööör mycket? (A)


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Tsss, det är ju det som är charmigt med oss tjejer, att vi alltid packar för mkt..Och man måste ju ha lite att välja mellan..Och ni ska ju faktiskt vara borta länge, så jag säger PACKA PÅ BRUDEN:D

Hihihi

2009-07-10 @ 13:12:36
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0