Adjö Gucinloggning!

Med över 3000 raderade filer från mina 3år på GUC och ett tomt skrivbord så lämnar jag nu
skolan för sista gången som elev. På fredag är vi studenter och då är det ingen som kan
stoppa oss.

 Kan ni tänka er? 12 år har passerat. Vad hände egentligen?
Alla dessa år har innehållt blod, svett och tårar. Men när vi står här i slutänden
så känner man att det verkligen var värt det. 12 jäkla år...Fy fan vad vi är bra! =)


Minst sagt sorgligt!

Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Jaa, fy fan vad man har slitit egentligen...Det här är vi värda!! Fyyyy fan va vi är bra!!!Hahah, jag får nog sova till halv 6 - 6 iafXD Aaaahh, jag måste baka, städa, fixa naglar, borde sola men simhallen har ju stängt (PANIK)...Det löser sig nog:) VI TAR STUDENTEN MALIN!! DET ÄR GALET!!!

2009-06-02 @ 23:13:22
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Malin

din jäävel, haha ;) Jaa, allt ska göras! Tur e att jag åker tidigt hemmifrån o att familjen har mycket tid däremellan när ja e borta ;)

2009-06-03 @ 22:46:45
URL: http://mildaamakaroner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0