Alarmet är min värsta fiende

Imorgon börjar jag jobba enligt mitt sommarschema. Minst 25h/veckan.

Först på tur står imorgon ett 6-12 pass på Frukt & Grönt. Läskigt!
Jag kommer att vara långt ifrån människa när alarmet ringer 04:00 imorgon bitti.
Som tessi sa, det är inte mänskligt att gå upp så tidigt!!

Men det är bara att härda ut och ta igen lite nattsömn på min lediga tisdag istället.
Så nu ska jag bara dricka upp min kopp te innan jag bäddar ner mig i sängen.

Efter jobbet blir det en sväng till gymmet och en låång stund i bastun.


Ha en underbar måndag i det fina sommarvädret söta ni!

Kommentera gärna :)
Postat av: tessi

Och reashopping på Rusta;) hihihihi

2009-06-22 @ 16:21:15
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0