Äntligen tog jobbarveckan slut.

Med jobb måndag, onsdag, fredag, lördag & söndag och väldigt minimalt med sömn
så är det inte så konstigt att munnen desperat gapar efter syre just nu.

Helgen har speciellt varit jobbig. Men det är alltid kul när man bekantar sig med "nya"
arbetskamrater som man av någon anledning aldrig har träffat innan. (Vi är många)
Den här helgen har jag träffat två schyssta killar i min ålder samt en bekant ex-flickvän till en
Alundabo, världen är bra liten.

Blev uppraggad av en läskig utlänning utanför willy:s imorse...HAHA!
Jag satt ute och njöt av solen i väntan på att jag skulle börja jobba när han kom
och frågade om jag ville ha sällskap. "Vill du göra mig sällskap så får du väl göra det" sa jag.
Vilket är något jag aldrig kommer att säga igen!!! Herregud vilken mardröm!

"Vad söt du är" "Nu kommer jag aldrig att vilja släppa dig, nu när jag har hittat min dröm"
"Du skulle inte vilja gå på reggeafestivalen om jag bjöd dig?"
Sen började han prata om bröst, rumpa och sex... WÖH!
"Man kan inte ha sex utan rumpa och bröst..jag älskar när brösten skumpar..förstår du vad jag menar?"
Jag: Eeeh, jag tror jag börjar nu..Hejdå!
Han: Har du bråttom? kan vi inte byta nummer?
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!

Hahah jag dör, vilka tror dom att dom är...
Dom där killarna..


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Hahahah, skön killexD Och jag är BRUN!!!! MOAHAHAHAHHA!!!!

2009-06-29 @ 18:06:45
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0