Det märks att folk har fått lön..

Vilken jobbig dag på jobbet säger jag bara!
Orkar inte lämna ut några roliga detaljer även om jag har massor på lager! ;D
Det händer mycket roliga saker dagligen på willy:s, helt klart! hahah!

Nej, istället tänker jag faktiskt lägga ner min enda lediga tid på lite fredagsmys i soffan
med en påse naturgodis som jag upptäckte på min byrå igår kväll, Tack mamma! =)

Börjar 09:00 imorgon men kommer dit strax efter 8, bussjävlar...
Kanske ska packa med träningskläder och ta en springtur runt nyby innan jag börjar?
Så har man det gjort också! Jajjemen, så får de bli!

Nu är det dags för fredagsmys. Ta hand om er <3


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Märktes verkligen att lönen hade kommit, gaaaaaalet mkt folk!! Och mkt handlade de rackarna också!

2009-06-28 @ 10:41:43
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0