.

Nu börjar det bli aktuellt för att sova.
Mina trötta stackars ben behöver få vila. Men det blir inte långvarigt.
Ska kliva upp med tuppen imorgon bitti också. Ska ta en tidig buss hem till
syster som har lovat att sätta i mitt löshår. Hon bjuder även på frukost, Great!

Jag har inte bara en fjäril i magen, jag har flera.

Godnatt <3


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Hhahahaa, söt pizzabagare;) Vf tog du honom inte? Den ultimata bakispojkvännen;) Åååhhh, löshår!!Mitt ska i imorrn, idag pallar jag inte, för idag är det ju bara lunchen och då kan man ju inte smälla på med allt heller:P AAAHHH, jag är NERVÖS!! puss och kram till mitt hjärtabarn!

2009-06-04 @ 08:13:04
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0