Goodmorning sunshine

Äntligen!
..en dag som man inte går runt som en zombie-liknande varelse på.
Tog en mysig springtur med intervall träning innan jag åt en smarrig frukost i solen
på altanen. Fil, banan, mùsli och en limpsmörgås. Min dag är gjord!

Sen tvättade jag håret med Askorbinsyra så nu är det blondt igen, HAPPY!
Jag avskyr Alundas vatten, eftersom mitt hår är extra känsligt mot det.

Hade det varit någon mer än jag som har problem med Grönt hår så hade jag kunnat
rekommendera Askorbinsyra som är en syra och ren C-vitamin som hjälper
frukt att behålla sin ljusa färg. Därför funkar det även som en blekande effekt på hår.
Den gröna tonen försvinner direkt, Pang bom! Men använder man det för ofta sliter det på håret dock.
...Men det verkar bara vara jag som har problemet med grönt hår i min vänskapskrets,  Haha.




Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0