Jobbigt dilemma.

Herregud vad många läsare jag har fått. KUUUUL =)
Råkar man bara slinta in här eller är man en återkommande läsare?
Kommentarerna är desto färre däremot. Skriv nåt litet bara så jag ser vilka ni är
och lämna ut eran blogg så att jag också har lite att lääsa. Please.

Hursomhelst behöver jag verkligen eran hjälp nu..
Hoffmaestro spelar i uppsala på lördag och vi har biljetter dit.
Men idag fick jag reda på att vi tydligen ska ha personalfest med willys på lördag..
Så det krockar lite. Och eftersom jag är nykomling så borde jag gå på personalfesten.
Fri dricka, lekar och härliga arbetskamrater..Pinsamheter och fyllekajjor?

Hur hade ni gjort?!


Kommentera gärna :)
Postat av: Linda

Jag är en återkommande läsare stumpan. Mig blir du inte av med i första taget ;D

2009-06-11 @ 00:35:41
URL: http://chocolad.blogg.se/
Postat av: Tessi

hihihih, gratis sprit är ju lockande, och dina jobbarkompisar är väl galet schyssta? Och, Hoffmaestro kommer säkert tillbaka;)

2009-06-11 @ 12:09:22
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Personalfest! För Hoffmaestro kommer säkert igen :)

2009-06-11 @ 13:00:05
Postat av: Hubbe

Personalfest > Hoffmaestro, alltid. Du kan alltid lyssna på dem, men att lyssna på skvaller från en missad personalfest är ingen höjdare.

2009-06-11 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0