Hillbillywilly:s

Fick den stora äran att jobba på golvet idag, varu-upplock 
Vilket är något som jag inte gjort sedan praktiken i februari, haha!
Men det var faktiskt riktigt roligt idag, kul att träffa alla varu-upplock-tjejer igen. =)
Och ännu roligare blev det när en pizzabagare försökte ragga upp mig vid frysdiskarna
 när jag var på jakt efter lunch.
"Gillar du inte färsk mat?
"Om du kommer till min pizzeria jag bjuder dig första gången"
Haha och så snacka han en massa.
"Vet du vart de ligger?" Jaa, jo jag vet vart det är någonstans
. (Hade inte en susning) ^^

Däremot tackade jag inte nej till att få gå före han i kön.
Generös pizzabagare det där.

Vecka 26 börjar jag mitt sommarschema.
Måndag, onsdag, fredag, lördag, söndag!  Både kassa & golv.  GAAAD!
På måndagen jobbar jag dock bara 6-12, PÅ FRUKT & GRÖNT. Vad hände där?
Ska bli spännande, hoppas för guds skull bara att joel e där och håller mig i handen.

Dagens Big Deal!
Jag fick mitt alldeles egna passerkort idag. Weij! Äntligen får jag använda
stämpelklockan som alla andra.  Bättre sent än aldrig.
    


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0