Lerig utgång

Jag förfinade sanningen liiite i mitt tidigare inlägg.
Kvällen tog inte slut efter Hoffmaestro..nejdå, det kommer mera!..

När vi var som vackrast så fick vi för oss att vi skulle gå in på People.
Och när jag säger vackra så menar jag Leriga ända upp till knäna,
dyngsura i håret med tillhörande slickad frisyr och med sminket nere på hakan.
Fan va vi måste ha varit snygga. Damn!

Det var ju sista kvällen people hade öppet så vi kände oss faktiskt lite tvugna.
Eller var det den billiga drickan som lockade? Mitt minne är suddigt.
Hursomhelst dök vi in på toan det första vi gjorde. Jag var desperat och torkade mitt dyngsura hår
under handtorken och sen gick vi ut och körde gärnet.

Jag träffade faktiskt ovanligt många bekanta snygga ansikten, det var trevligt.
Det verkade inte som om det var någon annan än vi själva som la märke till
leran och vattnet i skorna, vilken tur! ;) 

Min lördag var suverään!


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

haha, eller så fick alla killar lite festival flashbacks och kände sig lika leriga och snygga själva;)

2009-06-15 @ 12:37:47
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0