Lördagskul

Klockan 06:00 ringer mitt alarm. Gissa vem som ska mocka skit? ;)

Trots att jag tidigare sagt att jag inte skulle jobba något mer på stall Tilly så
ställer jag nu upp och mockar åt hästkrakarna. Vad gör man inte för lite pengar. :)
Jobbar 7-12 så e hemma runt halv 1 igen och då blir det en snabb springtur innan
det är dags att styla om sig och dra vidare mot staden.

Hoffmaestro och folkets park på fyrishov imorgon..Kommer bli awesome!!

Ha en härlig lördag allesammans för det tänker jag! *Smack*


Kommentera gärna :)
Postat av: Sanna Gustafsson

Vill också på hoffmaestro ! Mohaha kanske bara för att se Jeff ! mums!!

2009-06-13 @ 16:26:38
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback