Öregrundsmys

Vilken underbar känsla det var att vakna imorse när man insåg att det var två hela
dagar kvar innan man skulle jobba igen. I vanliga fall brukar man bara ha en dag till återhämtning.

Först sov jag bort halva lördagen men tog vara på den andra halvan istället.
Då jag tog en mysig promenad i sommarvärmen med hundarna och gick och hälsade
på Nicke en sväng, hann byta lite skvaller och prata lite skit innan jag gick vidare.
Sen ville mor & far ha mig som chaufför upp till Ingvasta där det vankades grillning. Ja tack! =)

Efter en smarrig måltid och trevligt vuxenumgänge så åkte vi hemåt igen.
Sen tog jag bilen och mitt pack och mötte upp Tessi och Malin i gimo.
Därefter tog vi Malins raggarbil till öregrund och sen var det mys all night long.


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Mys i öret med mina två M är det bästa som finns:) <3

2009-06-21 @ 13:21:39
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0