Men ser man på..

Jag överlevde mitt första/läskiga/främmande pass på Frukt & Grönt avdelningen idag.


Jag kom också upp i tid, dvs då alarmet skrek imorse (i natt).
Blev lite dåligt med sömn dock eftersom jag var rädd att jag skulle lyckas försova mig,
så istället låg jag spänd hela natten och flög upp ur sängen flera gånger. Typiskt mig, haha!

Jag kände mig verkligen helt retard imorse.. eller mer som ett fjån kanske.
Ett fjån som inte har en susning om vad hon skulle göra, hur hon skulle göra det och när..
Men som tur var så hade jag min nyfunna vän & kollega Sandra som fadder så till slut tror jag att
jag gjorde rätt så bra ifrån mig iallafall, men är man ny så är det verkligen inte lätt. Fy fabian! :P

Min golvboss fick något magiskt i blicken när hon såg mig på frukt och grönt..
Det är hennes gamla älskade avdelning och hon tyckte jag skulle passa bra där.
Så nu hoppas jag att jag kanske kan få lite mer tid på frukt&grönt för det var verkligen en rolig avdelning.
Hoppas kan man ju! =)

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0