Negersvenne

Söndagkväll och jag och Sanna Nördlanar internet, Haha.
Innan vi slog oss ner här så var vi ute på en mysig kvällspromenad á la Alunda, riktigt skönt.
Det var härj på minigolfbanorna och vid beach volleyplanen, SommarSommarSommar! =)

Imorgon har vi planerat att ta en tidig buss till Öregrund med picknick och andra nödvändiga
saker som man behöver för att överleva en solig dag i sverige. Nu jäklar är det min tur att
steka lite!
Har vart så grymt avundsjuk på alla dessa brunbrända jävlar som kommer in på willy:s
dagligen.. *Morr*. Det borde vara olagligt för 6-pack att gå in med bara överkroppar i butiken...

Therese som jag jobbar med är värsta neger-svennen som blir brun bara hon tittar på solen.
Dåligt avundsjuk jag är. Mitt mål är att nå upp till hennes nivå. För slå henne kommer jag aldrig!

Men nu är det dags för lite skönhetssömn så man orkar njuta av dom farliga UV-strålarna imorgon.

Ses när tiden är mogen, ciao!

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0