SÄG OH AH MARMELAD!

Jag känner att jag på något vis måste försvara mig och mitt "OH AH MARMELAD"..
Några i min bekantskapskrets har nämligen fått uppleva den ljuva sången. haha!

När vi var mitt uppe i våran hemfärd från KMTs studentskiva i maj så kom jag plötsligt på
världens bästa allsångs-kom-igång-sång som jag fick ta del av förra året på After-skin i ÅRE.
Självaste Marmelad-Orkestern var där och spelade och jag blev kär.

Det roliga är att den här "oh Ah marmelad-sången" satte sig som en trend hos kmtarna.
Så när vi var i öregrund förra helgen så kom det som en överraskning för mig när dom började
"SÄG OH AH MARMELAD, SÄG OH AH MARMELAAAD!"  Men den är klockren, haha!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0