Semestern är här

Idag är det första dagen på min semester... och jag är redan rastlös, haha!
Har semester nu i 2 veckor innan jag börjar jobba. Har ni hört? det heter semester!!

En nyttig semester ska det bli också. Nu ska det börja tränas på allvar igen.
Nyttig mat och inga som helst sötsaker, Big NoNo!

Vet ni vad jag gör nu? Jag förråder min plånbok.

Spanar efter billiga sista minuten! Syrran har lyckats få med mig på det tåget.
Vad ska jag göra här hemma i två veckor?  Alla har ju typ börjat jobba redan.
Då kan jag lika gärna roa mig på annat håll, i värmen i ett annat land.
Kommer det upp en pangresa så drar vi =)


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Umgås med mig på mina lediga dagar pucko!!Jag jobbar ju inte varje dag vettu;) Vi kan steka och mysa i allmänhet!!Pisk smisk

2009-06-08 @ 15:10:13
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0