summering

Vilken grym helg jag har haft!
Den har varit helt fantastisk och underbar.
Men trots det så är jag mer splittrad i huvudet nu än vad jag någonsin har varit..

Det är väldigt få personer som lyckas lämna djupa avtryck hos mig..Men dom som väl gör det
lämnar dom väldigt djupa. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva det på något annat sätt.
Hur kunde jag vara så dum? Det är ju jag som förlorar.....Faan!

Jag har gråten i halsen och klumpar i magen..jag tror fjärilarna är sjuka


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Vi får packa om våra ryggsäckar helt enkelt hjärtat, bara att packa om och se vad som händer<3

2009-06-21 @ 20:23:01
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0