Svettig springtur.

Nu är det verkligen dags att röra på fläsket. Vad hände med Old-Malin? (haha old-christine)
Den Malin som ett tag hatade kolhydrater och älskade gymmet..

Kondisen är långt ifrån okej..Det märkte jag under min 20minuters långa springtur idag.
Nej, nu ser jag målet stort och tydligt framför mig. Nu är det träning varje dag som gäller.

Måndag
En timmes promenad i skogen före frukost.
1 varv runt elljusspåret, kväll.

Tisdag
45min stavgång före frukost.
20min jogging, kväll.

Om några veckor finns magmusklerna där och love-handlesen är borta.


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Go Malin! Låt det inte gå överstyr bara som en viss person, hmmhmm...

Man kanske ska börja ut och springa lite, min kondition ligger ju inte heller riktigt på den nivå som jag skulle vilja:P Puss på min hjärtestjärt

2009-06-10 @ 10:14:30
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0