Dagen före midsommar- min mardröm

Åååååh, vilken dag jag har haft! *Stööön*

Dom första timmarna innan lunch var helt okej trots att det var mycket. Men sen kom ALLA kunder!
Och då var man verkligen mer i vägen än vad man var till nytta. Fast å andra sidan har man
lärt sig mycket genom vägledning idag.

"Glass har vi nere vid kassorna"
"Salt har du i gång 2 innan mejeriet"

På vägledningen till saltet kom en kund med en spydig kommenter
"Hur fan tänker man när man har salt och socker på olika ställen?"
Mitt svar på den kommentaren var "Men det är ju två helt skilda saker...
vilket det är :P
Då sa han "ja, men det heter ju faktiskt sött & salt." Haha sööt snubbe!

En annan söt lite efterbliven kille kom och rådfrågade mig om hårfärg idag, Haha.
Han ville färga sitt hår i en rödbrun nyans men det ville inte hans mamma & pappa.
Men han ville ju inte ha samma gamla tråkiga hårfärg hela tiden så nu var det dags att
testa något nytt. Han gjorde nästan ett glädjeskutt när han hade bestämt sig för att köpa färgen
och jag kunde inte låta bli att le. Dom verkar leva ett bra och lättsamt liv.
Han lovade iallafall att komma in och visa färgen sen! =)

Annars så har dagen bestått av tunga lyft och att packa kassar åt kunder.
Kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon, annars vore det konstigt!

Någon snäll bjöd oss även på tårta idag.. Jag gissar på att det var chefen själv.
"Glad midsommar" stod det på dom. Snacka om att vi blir bortskämda.

Nu tar vi oss en välbehövlig sömn, lägger in skumpan på kylning och taggar inför
en otrolig midsommar. FULL FART, NU KÖR VI!


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Hahaha, söt kille:D Hoppas du jobbar när han kommer in och visar håret då:D TAGGA FÖR MIDSOMMAR!!!!

2009-06-18 @ 23:05:31
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0