Fotboll och härj

Först vill jag bara säga...
Att det är riktigt roligt att det är så många som kikar in på min blogg dagligen. =)

Sen vill jag beklaga mig lite över dagsformen.
Tror  nämligen att det är studentfyllan som har kommit i kapp.Vill jag inte vistas i
solen så är något helt galet. ^^ Annars vore det pinsamt om jag vart bakfull på mina
 två glas öl jag drack igår. "Återställare" (Godaste ölen jag smakat för i övrigt)

Sverige - Danmark matchen såg vi tillsammans med en massa andra skojare
på O'learys igår. Inträdet gick på 60kr och för de fick man en kupong på 60kr att handla för.
Det är vad jag kallar En Bra Deal!

Kvällen innehöll allt från danska fotbollssången "Vi är rööde, vi är vide"  till
"VISA PATTARNA"- Vi hade nämligen ett par danskar i bordet bakom, FIGHT..haha!
Det var någon jävla pajjas som hade ridbyxor, ridjacka och ridghälm på sig också.
Me like!

 

 


Het som få! ;) Han visade pattarna hela tiden.....

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0