Gud kissade på oss hela kvällen

Lördagens spektakel var det ja....Vart ska jag börja?
Klockan 5 började vi förfesta lite smått hos Paulina. Trots regnet så var vi oerhört
taggade inför kvällen så det såg mycket lovande ut.

Vi var på fyrishov strax efter halv 7 någongång och då bänkade vi oss direkt
i öltältet, haha! Sen började vi skymta snyggingarna Erik, Mattias och Danny på scenen
så vi klämde oss fram i geggan och gungade i takt med paraplyerna.
Vi fick se finallåten med pingvinkostymer, orginalkäppar och hattar också, inte illa! ;)
Erik råkade kasta sin hatt av scenen efteråt och det vart värsta kabaliken som sluta med
att danny bad om att få tillbaka hatten eftersom dom tycker om dom så myyyycket. Haha Pussy!
För övrigt så har dom inte tillräckligt med låtar så dom tattar på alla andras.. Dåååligt!

Efteråt var vi väl alla ganska tankade så när B-bandet satte igång i öltältet så var vi deras
största fans, haha! Dom körde en massa gamla svenska klassiker som "
När vi gräver Guld i USA". 
Hur grymt som helst!

Sen samlades alla barnfamiljer och äldre vid scenen när Caroline af Ugglas uppträdde..
Eller var det bara en massa färgglada paraplyer utan ägare? - Jag vet inte.

Pausen däremellan var på tok för lång. VI VILLE JU SE HOFFMAESTRO FÖR FAN!
Vi fick roa oss bäst vi kunde så länge och det gjorde vi rätt bra tycker jag.
Sara slängde sig i busken ett antal gånger och blev därefter utslängd, haha!
Missar man kvällens höjdpunkt så har man haft en rolig kväll, så enkelt är det! ;D
Jag själv hade ett fyllesamtal med en nykter jonathan och Malin & Angelica passade upp på fyllesara och under tiden var paulina B-bandets trogna groupie!

När klockan äntligen var halv 11 så flockades ungdomarna framme vid scenen. Barnfamiljerna hade
mjukat upp marken bra så det var bara sörja överallt. Minst sagt myyyyyyyyyysigt! Ett par galna fylle-tjejer
hoppade dessutom runt och skvätte upp ännu mer lera vilket vi uppskattade.
HAHA NI HÖR, jag skulle aldrig klara av en hel vecka på en lortig festival. Inte ens en timme. xD
Fast när Hoffmaestro kom ut på scenen så var ler-problemet väääldigt litet.
Det var så jävla grymt..Det finns inte ens några ord som kan beskriva det. På grund av regnet
och en massa trassel så fick dom mindre speltid. Men vad gör väl det om 100år? 
Dom gjorde våran kväll så jävla bra!

When I say HIGH you say LOW!


Vi hängde kvar i öltältet efteråt där dom avrundade kvällen med bra musik.

En rolig grindvakt anklagade paulina för att vara jag..Men sen fick han syn på boven-hon-själv
och då var det ord och inga visor, Haha. Jag hade varit besvärlig vid grindområdet eftersom
jag inte ville gå ut när han hade gjort sig besväret att öppna åt mig. (tre gånger)
 
Vi hade en superrolig kväll trots leran & regnet. Vi failade på badandet bara.
Vi hade kommit överens om att vi skulle hoppa i bassängen innan vi gick men vi var tillräckligt
nöjda så vi behövde inte göra det roligare än vad det redan var.

       

     

LERIGT?


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Hihihi, lite smålerigt kanskeXD Hahah, fan va kul ni verkar ha haft! Bra, för det hade jag med:D:D:D

Syns att ni fick genomlida Carolina af Ugglas bara:P Hihihi<3

2009-06-14 @ 20:47:19
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

lermaja värre. Varför passa ni inte på med elrbrottning på en gång=D??

2009-06-14 @ 23:05:10
URL: http://mikeila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0