Spontanpiercad

Min första semesterdag tillbringade jag i Östhammar.
Besökte först Mammsen på jobbet och sen gick jag till mormor och umgicks
lite med henne. Vi mumsade i oss soppa & ostfrallor, Muumma!
Sen spelade vi lite golf på torget i östhammar, haha. Vi var sämst =)

Kan man annat än sucka åt männen vissa gånger?
Jag menar..Min far..Ibland är dom verkligen hopplösa.
Är man 40+ så ska man väl kunna veta hur man hackar en gul lök åtminstone?
Eller är det för mycket begärt? Och att han sedan köper hem VITA Flinor utan fullkorn..

Min framtida man ska veta hur man hackar lök & köper nyttiga stuffs.

Var lite smått uttråkad idag....
Siffran 6 har utökats till 7... Vad nu? Piercing i Tagus!

        


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0