Fem saker!

1, Torra/spruckna fötter kommer tillsammans med sommaren.
Men det är varken snyggt eller skönt. Man skäms ju att visa fötterna.
Mamma köpte hem en salva av Scholl som jag hoppas ska hjälpa mina stackars fossingar.

       

2, Sleep-in skor duger inte till att gå långa promenader, Anteckna det!
I detta fall var 30min tillräckligt långt, gränby-willys fram och tillbaka..
Resultatet blev blåsor under fötterna och ännu torrare hälar. BIG NONO!


3 , Var på jobbet en snabbis och gjorde en säkerhetsutbildning på datorn.
Det roliga är att jag fick betalt för den halvtimmen jag var där. TID ÄR PENGAR, Oyeeeah.


4 ,  Fick träffa min vän Solen under min promenad idag.
Till min nackdel hade jag glömt solglajjorna hemma. AKTA UTTRYCKSRYNKORNA!
Kisa mot solen = RYNKOR!



5, Vi var på Examens-kalas hos zackrisson nu på kvällen. Vinne har slutat 9an, den plutten.
Det bjöds på god mat och till efterrätt fick vi Jordgubbar och Glass!
 Inget att få ångest över alltså, Wonderbaaart! Min dag har varit nyttig!



Till sist vill jag bara slå ett slag för fulheten. Ingen människa är snygg 24/7..INGEN!
Så istället för att måla upp en falsk bild som får människor att tro det så
VÅGA BJUD PÅ ER SJÄLVA. Fula bilder är faktiskt roligare att kolla på!

Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

True man true! Ingen vill se snygga posebilder jämt! Du är en vis kvinna Malin:)

2009-06-14 @ 12:45:49
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0