Where is my shoes

Mina skor är försvunna.
Åååååååh vad jag hatar sånt här, vart faan är mina skoor?

Kommer ni ihåg detektiven musse i kalle anka?
Där man stirrade sig blind på varje bild i hopp om att försöka se ledtrådar eller tjuven.
I det här fallet har vi 5 misstänkta.

Jag vet att jag lämnade skorna i hallen i torsdags, för det var för besvärligt att köra bil med dom.
Därefter har jag inte tänkt på dem. Nej föresten, jag hade dom senast på bion i fredags.
Men sen gick dom raka vägen hem till skohyllan.

Min Far kan antingen ha flyttat på dom av misstag eller av klumpighet. Men vart isåfall?
Min Syster kan ha rååkat stoppa ner dom i sin väska, använt dom, slarvat bort dom och sen
säger hon  "jag har inte sett dom"..
Min mamma kan ha stoppat undan dom någonstans i all hast, men hon är den som är minst
misstänkt..

Och så har vi ju förstås dom två berömda skoätartjuvarna.
 Men dom brukar inte vara så skickliga att dom inte ens lämnar minsta lilla spår efter sig...
 Hmmm....


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Jag satsar stenhårt på Tobbe eller Mickan;)

2009-06-16 @ 16:30:44
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Indira

Jag tror på hundarna ja (;

2009-06-17 @ 20:36:16
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0