☼♥♫ äntligen fredag ☼♥♫

Min fredagskväll har jag tillbringat hemma hos min storasyster & hennes pojkvän.
Det bjöds på hemmagjord pizza med mozzarella & annat gott på. Till det hade
jocke gjort en hemmagjord pizzasallad, Mumsfillibabba!

Sen kikade vi lite på En geishas memoarer innan let's dance semin började.
Som vi sen firade med glass =)

Syrran visade även några roliga klipp från Ballar av stål, det programmet ska jag
definitivt följa sen. Haha!

Tog en lite närmare titt på Mickans olika glasögon hon ska välja ut ett par bland.
Fastnade för ett fint par med kristaller som fick mig att vilja skaffa glasögon själv.



Man ser ju faktiskt intelligent & i vissa fall äldre ut, eller hur?
Hiss eller diss, vad tycker ni?

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0