Akupunktur

Ni som känner mig vet förmodligen om alla konstigheter jag brukar syssla med.
Det som är aktuellt just nu är Spikmattan.

Enligt forskning så gör spikmattan detta:

  • Minskar smärta
  • Löser stress
  • Sänker blodtrycket
  • Stärker immunförsvaret
  • Ökar förbränningen
  • Minskar inflammation
  • Ökar uppbyggnad av ny vävnad
  • m.m

  • Dessutom sa mamma att man blir snäll av spikmattan, hmm!
    Och jag som snackar mycket om endorfiner..här får man dom gratis!

      


    Sådär fin & prickig blir man efter ett tag på spikmattan.

    Mamma hade hört en massa bra saker om spikmattan så hon beslutade sig
    för att köpa hem en. Sagt och gjort.. Så här sitter jag (ordagrant) med en smärtande rumpa..
    Jag kan ju säga att "spikarna" inte är allt för sköna....Men det blir tydligen skönare sen.

    Det var däremot inte allt för oskönt att ligga på mattan men man blir riktigt röd på området
     man legat på och man känner hur värmen sprider sig i kroppen.

    Snacka om att det sätter fart på blodcirkulationen!


    Kommentera gärna :)
    Postat av: Julia

    Modig du är, de där verkar jue scary!

    2009-03-17 @ 12:44:38
    URL: http://juules.blogg.se/
    Postat av: Malin

    haha ja de e lite scary. :)

    2009-03-17 @ 16:15:10
    Postat av: Indira

    haha, du är så rolig !! :)

    2009-03-17 @ 18:20:20
    URL: http://indiira.blogg.se/
    Postat av: Malin

    hiihi :)

    2009-03-17 @ 20:38:46

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0