En charmig småbarnspappa

Äntligen har min fullspäckade dag kommit till sitt slut.

Men det är med ett leende på läpparna jag går och lägger mig.

En otroligt charmig & snygg småbarns pappa gjorde hela min dag, om inte hela min vecka.
Jag satt i kassan & slog in hans varor då han först frågar mig om jag har
haft en bra dag
. Redan där ligger han på +!

Vi pratar lite om den underbara våren som har kommit & som avslut säger han
"Ha det så bra" (++!)

Efter att jag tjänat en annan kund kommer han tillbaka & frågar om jag kan
växla lite pengar så att hans son kunde få åka på leksaksbilen.

Med lite hjälp av kattis så lärde jag mig hur man växlar & den charmige mannen
sade "Tack, du är en ängel" (++++++++++++++++++!!)

Hur glad blir man inte då?
Jag tror jag blev lite kär i den där snygga charmiga mannen. =)

Nu ska jag & mitt leende gå o sova!
<3

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0