Eremit på söndagar

Det är inte o leka med Malin Therese Andersson på söndagar inte, nejnej!
Har varit en riktig satmara på eftermiddagen/kvällen må ni tro.
Men det kan verkligen inte hjälpas..En söndag är en söndag liksom..och den är tråkig!

"Sluta klappa på mig"
"Måste du ha fläkten på högsta?" 
"Sluta låt så mycket"
"Du står i vägen"
"Ta ner fötterna från bordet"
"Måste du rapa"


Haha ja, såna dumma grejjer slänger jag ur mig..

En tid jag dock uppskattar på söndagar är när jag har min egen tid på gymmet.
Att veta att man inte har bråttom till något och att man heller inte behöver trängas
bland alla andra gymbiffar. På söndagar är det nästintill tomt på gymmet och det är
verkligen skönt.

Det bästa är också att man har tid att sätta sig i bastun efter träningen med inpackning
i håret och bara känna lugnet, det är min absoluta favorittid i veckan.

VAD TYCKER NI FÖRESTEN OM MIN NYA EGENKOMPONERADE FRISYR? =)


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0