Fredag - Bäst

Hejhopp kamelsnopp!
Idag tänker jag Hissa och Dissa som aldrig förr!

Till och börja med så vill jag Hissa Människor som luktar GOTT!
Sitter man på bussen t ex och känner att någon luktar gott så bildas det massa
endorfiner i kroppen och man känner verkligen hur glad man blir..
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm<3
Så medmänniskor, hellre för mycket än för lite ;)

Sen så vill jag Dissa människor som står och väntar på maskiner på gymmet.
Det triggar en att fortsätta längre än vad man från början har tänkt.
Och de andra stackars maskinerna som står tomma då?
Roddmaskinerna, träningscykeln och crosstrainerna går också att använda.
Jag skulle aldrig låta 15 dyrbara minuter på gymmet försvinna genom att bara vänta. ICKE

Hursomhelst är det fredagkväll snart och humöret är på topp!
Både skolan, träning & 3timmars kassatid på willy:s har jag hunnit med.
Nu ska jag tagga till, äta mat och bege mig på förfest i gimo innan det bär av ut till Valö
där årets fest är planerad. G to the RYMT.... Nu kör vi!


Ha en trevlig helg nisselassar!

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0