Fredagsäventyr

Ja, nu är förkylningen här. Snor i näsa och tjock i hals, haha =)

Efter mina 4 jobbtimmar igår kväll så begav jag mig till Annicas
mormor där det var bestämt för fix innan vi skulle ut.
Halv 11 kom vi till people och det var förvånansvärt mycket folk.
Det var väl heller inte så tråkigt som vi trott att det skulle bli.
Riktigt kul vissa stunder tillochmed.

Men vissa människor blir ju bara för mycket..Det fínns ingenting som heter ensamrätt.
Dags att inse fakta..U know what I mean..

När det väl var dags att kliva på 02:20 bussen hem så kunde jag inte hitta min
plånbok!! Jag var helt 100 på att jag stoppat ner den ordentligt i väskan när jag lämnade
in den i garderoben på people. Så gick tillbaka och frågade om dom hittat någon, men icke.
Men eftersom jag verkligen var 100 på de så gav jag mig inte.. så hon letade på golvet
och gissa vad hon hittade? =))))))

Mitt körkort, bankomatkort, alla busskort, skåpnyckel och allt.. Det var lycka!

Träffade på en något vilsen Jimmy mattsson där inne i garderoben som erbjöd mig
 skjuts hem med hans syster. Och om jag är tacksam!

  
                                Vi drack billig carlsberg hela kvällen. 20kr flaskan! Skål!
                                            

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0