Lördagsmys

Kvällen före en jobbsöndag är en Linnéa&Malin-myskväll.
Då dukar vi upp med god mat, sämst humor och mycket skratt.
Igår var vi hundvakt hos linnéas farmor & farfar, så linnéa stog för maten.
Det blev en god thai-rätt, den där linnéa vet hur man lagar mat! =) 

Maträtten hade dock inget namn & jag tänker inte dela med mig utav ingredienserna
för det var så sjukt gott. Men bjud in dig hos mig eller in mig hos dig så kan jag dela med mig ;)

       

 

            

Vi kände oss tvugna att kolla på Expedition Robinson och det verkade väl
helt okej. Fast vi förstog inte mycket.

Sen träffade vi på gullpojkarna Kribbe, Tobbe & Putte när vi var ute o promenerade.
Så vi fick besök av kribbe & tobbe senare och då vart det Rallybrudar för hela slanten. x)

Trevligt kan man säga.
Men som vanligt kom vi dock inte så tidigt i säng..
Halv 2 stod väl klockan på och 05:55 ringde alarmet...

Men vad gjorde väl det när solen var påväg upp :)

Titta vad vi såg när vi svängde av från 288an, släktträff?

VÅREN ÄR HÄR GOTT FOLK!

När vi var påväg hem så fanns det även en massa SVANAR på åkern.
VÅR VÅR VÅR!!!!!  =)


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0