Miss dagisfröken

Woho, imorgon börjar jag praktiken på dagis =) Kul kul kul!

Jag kollade nyss på det spännande avsnittet av Beck och snacka om att hjärnan
 går på högvarv när man kollar på Beck/Wallander. Jag gillart!

Har haft en hyffsat seg söndag i övrigt. Hör och häpna, jag klev upp innan
klockan hade slagit 09:00 imorse. På en söndag!!

Vid 10 åkte jag, mor & far till staden för att hitta en snygg fondvägg till köket.
Inte det lättaste kan jag säga er, det finns typ 10 000 olika att välja på om inte fler....
Så det slutade med att vi gav upp och bestämde oss för att tänka yttterligare lite.

Men vilket mysväder det har varit idag, äntligen har våren kommit till uppsala! =)

Avrundade rundan i stan med en sväng på gymmet och när jag sen stog & väntade
på bussen hem så kommer ett liten utländsk flicka på kanske 4år fram och kramar mig.
Inte säger man väl nej till en gratis kram heller? Utan anledning sådär, Vilken söt unge! =)
Nu ser jag verkligen fram emot att få tillbringa 3veckor med så söta barn.

Nej nu är det dags att borsta gaddarna & hoppa i säng.
Hoppas ni får en bra vecka, Godnatt <3


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0