So happy but not so lonely.

Har ni haft en bra Tisdag mina kärestar? Det har jag på sätt och vis haft.

Imorse fick jag ett hedersuppdrag på Willy:s av snygga-flörtdaniel.
Jag fick lov att ansvara för hans avdelning(Frysen) samt bossa lite över
de nya praktikanterna. Inte helt fel va? ;)

Småpojkarna har frågat mig om saker hela dagen idag så jag har fått
skina riktigt ordentligt idag. Underbart!

När jag slutat uppstod dock en tumult mellan mig & en busschaufför.
Mitt busskort gäller bara 9-15 på stadstrafiken men jag har fått åka på mitt skolkort i 4veckor
 både efter klockan 3 och 4 på stadsbussarna.
Men idag var det en sur gubbe 15:10 som började skrika o ha sig. Jävla idiot.
Sen skvallrade han för nästa buss att han inte skulle låta mig åka så jag blev riktigt sur
och gick en hållplats innan jag insåg att det var på tok för långt att gå ner till kvarngärdet och
det skulle ta mig en evighet så med min suraste min betalade jag bussen med sms.

Tröstade mig själv med 25min i solariumet på solpalatset efteråt och det hjälpte
när jag fick se den fina brännan jag fått. Kräfta om rumpa och kräfta i ansikte. NICE

Därefter blev det Styrkemedel-jympa på friskis med en väldigt underlig man som ledare. Haha!
Och sedan blev det lite smått på gymmet också.

Börjar närma mig den toppform jag aldrig befunnit mig i förut. Riktigt härligt!






När jag satt och rodde dök en låt upp jag nästan hade glömt bort.

Det är väldigt roligt hur man kan förknippa en låt med ett minne.
Mitt bästa minne av den här låten är att vi sitter ett gäng Alunda IF flickor 89/90
 i Patrik Jonser's bil och är påväg till knivsta för att spela match. 
Det var gamla goda tider det!


Kommentera gärna :)
Postat av: Sara

Det låter ju bra =)

2009-03-03 @ 22:37:03
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: BeingTobbe

Hahaha gött och visa vem som bestämmer :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-03 @ 22:40:04
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: Indira

haha, de kommer jag aldirg att glömma :)

2009-03-04 @ 16:50:29
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0