Breaking the rules

Hela lördagen segade jag i mitt eget tempo här hemma och tog hand om mina naglar bl a..
Dom ser förskräckliga ut efter en månad av tortyr på willy:s så nu har jag
påbörjat Operation vårda naglarna. 

Mot kvällen tog jag bilen och begav mig till Malin för att kolla på melodifestivalen
där bjöds jag på vääärldens godaste efterrätt.
Frukt i ugn med vit choklad och glass. SMASKENS! =)

Senare åkte vi till Alunda för att joina pojkarna hemma hos Erik.
När vi kom dit hörde vi på långa vägar att de sjöngs på Luftens Hjältar. =)
Är det något som verkligen kan liva upp stämningen på en lugn fest så är
det disneylåtar och Kribbe! ;)

Även gamla goda Bert-stjärt låtar spelades och jag försökte mig på en strump-dans
och tobbe körde den fina piruetten.  Mycket vackert!

Vi gick iväg och träffade lite annat folk och resten av kvällen orkar jag inte ens skriva ner.
 Men det slutade iallafall i kaos. Alunda, Världens största knarkarhåla? 

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0